فاصله پروژه رومنس حکیم از مراکز مهم منطقه 22

فاصله پروژه رومنس حکیم از مراکز مهم منطقه 22

فاصله پروژه رومنس حکیم از مراکز مهم منطقه 22

پروژه رومنس حکیم یکی از برج های پیش فروش چیتگر از نظر موقعیت جغرافیایی و مکانی، یک بنای فوق العاده و کم نظیر در منطقه ۲۲ تهران میباشد.

موقعیت مکانی عالی پروژه رومنس حکیم علاوه بر اینکه ساکنان این برج را از هوای سالم در منطقه ای عاری از ترافیک و آلودگی صوتی برخوردار می‌کند، دسترسی آسان و سریع کارکنان این برج را به شریان‌های مواصلاتی غرب پایتخت، از جمله آزادراه تهران-کرج و بزرگراه خرازی میسر می‌سازد.

فاصله پروژه رومنس حکیم از مراکز مهم منطقه 22

در این مقاله قصد داریم فاصله پروژه رومنس حکیم از مراکز مهم منطقه 22 تهران رو بررسی کنیم، با ما همراه باشید

 

دانشگاه علامه طباطبائی

دانشگاه علامه طباطبائی  دانشگاهی مولود و فرزند انقلاب اسلامی است، در عین اینکه بنیاد و ریشه هایش قدمتی 60 ساله دارد. بعد از انقلاب اسلامی براساس جایگاه رفیع علوم انسانی و نیاز به ایجاد یک دانشگاه تخصصی در حیطه علوم انسانی و اجتماعی در کشور، از ترکیب مراکز آموزش عالی مستقل با عناوین دانشگاه، دانشکده ، پژوهشکده ، مدرسه عالی ، آموزشگاه عالی ، مؤسسه ، مرکز و سازمان که از سال 1337 به تدریج تاسیس شده بودند، 2 مجتمع دانشگاهی با عناوین مجتمع دانشگاهی ادبیات و علوم انسانی و مجتمع دانشگاهی علوم اداری و بازرگانی تشکیل شد.

این مجتمع ها هر یک تحت مدیریت مستقل، بیش از 5 سال فعالیت کرده و در 16 تیر 1363 براساس موافقت شورای عالی انقلاب فرهنگی ، از ادغام آن ها دانشگاه علامه طباطبائی تاسیس شد.

تاسیس دانشگاه علامه  طباطبائی را شاید بتوان نقطه عطفی در نظام آموزش عالی ایران دانست که نگاه اندیشمندان و دانشگاه‌های داخل و خارج را به سیاست‌های کلی نظام جمهوری اسلامی در خصوص هرچه تخصصی‌تر شدن دانشگاه‌ها معطوف نمود.

 از سوی دیگر انتخاب نام اندیشمندی مسلمان، علامه طباطبائی (ره) برای این دانشگاه که در حوزه‌های تفسیر، فلسفه و عرفان به مقامات رفیعی دست یافته بود، برای این دانشگاه، الگوی بسیار مناسبی برای دانشگاهیان شد و موجب گردید که دانشجویان با آشنایی بیشتر با آن عالم ربانی، مسیر مناسب تعالی و رشد دانشگاه و دانشگاهیان در حوزه‌های تزکیه، تهذیب نفس و تعلیم و تعلم را بهتر بشناسند.

در حال حاضر دانشگاه علامه طباطبائی در جایگاه بزرگ‌ترین دانشگاه تخصصی علوم انسانی کشور و به‌عنوان دانشگاه پیشرو در دستیابی به رشد و توسعه و دانش در حوزه علوم انسانی و اجتماعی کشور به لطف بهره‌مندی از توانمندی و شایستگی‌های گران‌سنگ اعضای هیئت علمی و پژوهشگران خود، منشأ خدمات ارزشمندی به جامعه بوده است. بسیاری از چهره‌های برجسته علمی، سیاسی، اجرایی و چهره‌های ماندگار و بنیان‌گذاران دانش‌های مختلف انسانی و اجتماعی از فارغ‌التحصیلان این دانشگاه بوده‌اند.

فاصله پروژه رومنس حکیم از مراکز مهم منطقه 22.

فاصله پروژه رومنس حکیم از دانشگاه علامه طباطبائی

فاصله پروژه رومنس حکیم از دانشگاه علامه طباطبائی 13/3 کیلومتر و مدت زمان سفر حدود 15 دقیقه (بدون در نظر گرفتن ترافیک) میباشد.

دیدن بر روی نقشه

 

دانشگاه علامه طباطبائی

بیشتر بخوانید: معرفی پروژه رومنس حکیم

مجموعه ورزشی آزادی تهران

ورزشگاه آزادی بزرگترین مجموعه ورزشی ایران است که در غرب شهر تهران ساخته شده‌است و تحت مدیریت شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور (متعلق به وزارت ورزش و جوانان) اداره می شود. مساحت تقریبی این مجموعه ۴۶۰ هکتار است. که از این میان ۴۰۰٬۰۰۰ مترمربع به فضای ساختمان‌ها اختصاص داده شده‌است. ۱۴۵ هکتار از مجموعه را جنگل تشکیل داده‌است، ۴۵ هکتار به چمن تزئینی و ۸ هکتار نیز به زمین‌های چمن ورزشی اختصاص یافته‌است.

فاصله پروژه رومنس حکیم از مجموعه ورزشی آزادی تهران

فاصله پروژه رومنس حکیم از مجموعه ورزشی آزادی تهران 13.5 کیلومتر و مدت زمان سفر 16 دقیقه میباشد.

دیدن بر روی نقشه

 

مجموعه ورزشی آزادی تهران

دریاچه چیتگر

دریاچهٔ چیتگر یا دریاچهٔ شهدای خلیج فارس دریاچه‌ای مصنوعی است که در شمال‌غرب تهران و منطقهٔ ۲۲ شهرداری تهران واقع شده‌است. مساحت این دریاچه ۱۳۰ هکتار است و در مجاورت آن ۱۲۰ هکتار مجموعهٔ تفریحی نیز در پهنهٔ خشکی ایجاد شده‌است. دریاچهٔ چیتگر در شمال پارک جنگلی چیتگر قرار گرفته و جنوب دریاچه به بزرگراه شهید همدانی، شمال آن به بزرگراه همت، شرق آن به بزرگراه آزادگان می‌رسد و از غرب به بافت مسکونی منطقهٔ ۲۲ شهرداری تهران محدود می‌باشد  منبع تأمین آب دریاچه رودخانهٔ کن می‌باشد و به واسطهٔ سیکل بسته و ایزولهٔ سامانهٔ انتقال آب آن هیچگونه آب دیگری وارد سیلاب‌های فصلی و همچنین تغذیهٔ سفره‌های آب زیرزمینی نمی‌شود.

فاصله پروژه رومنس حکیم از دریاچه چیتگر

فاصله پروژه رومنس حکیم از دریاچه چیتگر 10.3 کیلومتر و مدت زمان سفر 19 دقیقه میباشد.

دیدن بر روی نقشه

 

دریاچه چیتگر

 

بنیاد علمی بین‌المللی علوم مغز و اعصاب ایران

بنیاد علمی بین‌المللی علوم مغز و اعصاب ایران (به انگلیسی: Iran International Neuroscience Institute) یا به اختصار آی‌ان‌آی ایران (به انگلیسی: Iran INI) شامل یک بیمارستان فوق تخصصی و بنیاد آموزشی و پژوهشی در زمینه علوم مغز و اعصاب و سومین و بزرگترین سازه از نوع خود است که در منطقه ۲۲ شهرداری تهران و به ریاست مجید سمیعی و با پشتیبانی مالی خیرین و شهرداری تهران در حال ساخت است. این بزرگترین مرکز در نوع خود در جهان است. کلنگ ساخت این مرکز در سال ۱۳۸۹ زده شده‌است.

فاصله پروژه رومنس حکیم از مراکز مهم منطقه 22

فاصله پروژه رومنس حکیم از بنیاد علمی بین‌المللی علوم مغز و اعصاب ایران

فاصله پروژه رومنس حکیم از بنیاد علمی بین‌المللی علوم مغز و اعصاب ایران 8.1 کیلومتر و مدت زمان سفر 10 دقیقه میباشد.

دیدن بر روی نقشه

 

بیمارستان علوم مغز و اعصاب ایران

 

فاصله پروژه رومنس حکیم از مراکز مهم منطقه 22

منابع:

دانشگاه علامه طباطبائی

مجموعه ورزشی آزادی تهران

دریاچه چیتگر

بیمارستان علوم مغز و اعصاب ایران

سوالات متداول

رومنس حکیم

پروژه رومنس حکیم یکی از برج های پیش فروش چیتگر از نظر موقعیت جغرافیایی و مکانی، یک بنای فوق العاده و کم نظیر در منطقه ۲۲ تهران میباشد. موقعیت مکانی عالی پروژه رومنس حکیم علاوه بر اینکه ساکنان این برج را از هوای سالم در منطقه ای عاری از ترافیک و آلودگی صوتی برخوردار می‌کند، دسترسی آسان و سریع کارکنان این برج را به شریان‌های مواصلاتی غرب پایتخت، از جمله آزادراه تهران-کرج و بزرگراه خرازی میسر می‌سازد.

مراکز مهم نزدیک به پروژه رومنس

1.دانشگاه علامه طباطبائی 2.مجموعه ورزشی آزادی تهران 3.دریاچه چیتگر 4.بیمارستان علوم مغز و اعصاب ایران

به ما امتیاز بدهید :

روی ستاره ها کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز / 5. تعداد آرا :

تا حالا رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

یک دیدگاه

  1. Pingback:پروژه یاران - تلفن دفتر تعاونی 09120123400

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به ما امتیاز بدهید :

روی ستاره ها کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز / 5. تعداد آرا :

تا حالا رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

تماس با ما